4 Kasım 2009 Çarşamba

Bıcır bıcır Doruk


Doruk konuşmaya başladığından beri susmuyor :) oyle güzel konusuyorki akşamları yarın bunu muhakkak yazayım diyorum, sabah unutuyorum. "işte bu kadar basiiiit" diyor mesela, gece lambasına yaklaşıp "burada elektrik vaar " bir de -cam'lı konuşmalarına bayılıyorum ağzında doldura doldura söylüyor "ben yapıcam, ben atlıycam, ben düşücem !" söylediği şeylerin çok büyük bölümü olumsuz " ben bu sandalyeyi kırıcam " aa neden ? denince "sevmediiiimmm" diyor mesela, "duvarı da yıkıcam" diyor, nasıl olacakmış o? diyorum "booyleee" diyip duvarı itiyor, sonra da "baba yapaaaar" Babası onun için Superman, herşeyi yapar, evde ne bozulsa "baba tamil edeeeerrr" Eve gelmeme yakın camdan dışarıyı seyrediyor "Anne ben seni camdan gördüüümmm" diyor ya bütün yorgunluğum geçiyor. Apartmanın arka bahçesindeki parkı yenilediler, Doruk da her aşamayı seyredip, " "Abi matkap aaalll, onu oraya koooy" diye direktif vermiş bütün gün :) Hadiii artık yapın ben kaycam!, sallanıcam! diyormuş .

Hiç yorum yok: