29 Mayıs 2009 Cuma

Dorukcuk tatilde...











19 Mayıs'ı da değerlendirerek ailecek tatile çıktık... Antalya'ya gittik, Doruk çoooook ama çoook eğlendi ama bizi de perişan etti sağolsun... 1 saniye bile yerinde durmaz mı bir çocuk? hiç birşey de yemez mi? hani "bırak yemesin o acikınca gelir" söylemi ? Külliyen atmasyonmuş, neredeyse 5 gün yemedi... neyseki annemler son anda bavula hazır mama muhallebi koymuşlardı son 3 gece odada onu yedirebildim binbir palyaçolukla :) öğle yemeğinde de çeyrek simit arası kaşar peynir... 700 gr. vermiş çok üzüldüm neyseki evdekiler gelir gelmez kampa soktular şimdi yeniden toparlıyor... bunların dışında dediğim gibi çook eğlendi, arkadaşları ile oynadı hala evde "caaaan " ve "alp alp" diye soruyor... sanki orada kelime dağarcığı da genişledi çok güzel okkakal (hoşçakal), aaaç (ağaç), otu otu (otur otur) , kengem (kerem), dodum (doydum) diyor, zıplamaya çalışıyor hala (ramak kaldı) . bizi ayakkabılarımızı giyerken görünce hemen "ben ben" diye dolabı açıp ayakkabılarını buluyor.. eve gelince de ayakkabıarını çıkarıyorum o da dolaba geri koyuyor gitgide daha keyfli olmaya başladı herşey... bahçeyi ve çocukları çok seviyor olması beni sevindiriyor kendinden küçüklerle pek ilgilenmiyor ama nerede büyük çocuk var çığlık atarak peşlerine takılıyor ağzı da bir karış açık mutluluktan ...








1 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah Analı Babalı büyütsün,