3 Kasım 2008 Pazartesi

13.ay


Geçen aylarda Doruk'un o aya özel yaptığı şeyleri yazmak daha kolaydı, şimdi atladığım olacaktır ama yine de deneyeceğim. Dorukcum bu ayda da diş çıkarttı azı dişlerinden 2'si çıktı, diğer 2'si de yolda hatta uçları göründü ama çok zor bu diş çıkartma işi, gecemiz gündüzümüz karıştı resmen. Önceleri bebek olduğu ve gece yarısı acıktığı için uyanıyorduk ama 3. aydan beri aşkım 1 hafta güzel uyusa (1-2 kere uyansa) kalan 3 hafta hergece 5 kere kalkıyoruz. işin kötüsü bazı kalkışlarında uykusu açılıyor bize televzyonu gösterip "ıh ıh!" diyor . (neyse bu ıh ıh'lar aççççç'lara dönüştü) neyse herşey gibi bu da geçecek er ya da geç biz de uyuyacağız geceleri... :)


Doruk bu ay merdiven çıkmaya başladı dahası ne bulursa üzerine çıkmaya çalışıyor, çamaşır sepeti, koltuk, oyuncakları hatta kitapları...çok güzel "dedi" : kedi diyor, "anane", "yeyil" : yeşil , sıcak yerine de "ufff" diyor, saç fırçasına ııh ıııh (ben saçını tararken ooh ooh çok güzel oldun diyordum diye) uçak diyince tek eline kaldırıp sağa sola sallayıp "vuuu" diyor, top görünce 2 elini havaya kaldırıyor, "yaşasın" : "yayayın" diyor. artık hemen herşeyi anlıyor, odasında eline bir kağıt verip "bu çöp gidip çöpe atar mısın tatlım? dedim sonra da arkasından izledim, taa mutfağa götürüp çöpe attı şekercim benim, baba nerede? sorusunu 2 elini birden dışa açıp "ditti" diye cevaplıyor, ambulansa "nani", patatese "patitis" diyor. Daha neler neler dedim ya aklıma gelmiyor, geldikçe sayfaya ekleyeyim en iyisi...

Hiç yorum yok: